Το Facebook Retargeting χρησιμοποιείται από 3.7% των ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων. Πρόκειται για μια σχετικά πρόσφατη τεχνική διαφήμισης η οποία αποφέρει πολύ μεγάλα Conversions.
Το Facebook Retargeting δουλεύει με τα εξής 3 απλά βήματα:
1) Ένας χρήστης μπαίνει μια φορά μέσα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, όπου βλέπει 2-3 από τα προϊόντα σας.
2) Βγαίνει από το ηλεκτρονικό κατάστημα και πηγαίνει στο Facebook να δει τα νέα του στο News Feed.
3) Εκεί βλέπει την στοχευμένη διαφήμιση που έχουμε φτιάξει και πιο συγκεκριμένα ακριβώς τα 2-3 προϊόντα που είδε στο ηλεκτρονικό κατάστημα την προηγούμενη φορά που μπήκε. Πατώντας πάνω σε ένα από τα προϊόντα, πηγαίνει αυτόματα στο ηλεκτρονικό κατάστημα για να ολοκληρώσει την αγορά του.
Δεν έχω ηλεκτρονικό κατάστημα. Μπορώ να χρησιμοποιήσω τις δυνατότητες του Facebook Retargeting;
Εννοείται! Αυτή η τεχνική που περιγράψαμε παραπάνω με τα 3 βήματα, στην πραγματικότητα αποκαλείται Dunamic Facebook Retargeting και χρειάζεται ένα Feed XML των προϊόντων του ηλεκτρονικού καταστήματος. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει, το Retargeting πραγματοποιείται με βάση την υπο-σελίδα που επισκέφτηκε ο χρήστης.
π.χ. Στην περίπτωση που ο χρήστης επισκεφτεί την υπο-σελίδα «www.testwebsite.gr/katigoria1» τότε πηγαίνωντας στο Facebook θα του παρουσιαστεί η διαφήμιση που αφορά την «Κατηγορία 1» της ιστοσελίδας σας.