Γιατί το Remarketing μου δεν έχει μεγάλη απόδοση;

Χωρίς να έχω μπει ποτέ στην ιστοσελίδα σου, ή στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα, η απάντηση είναι “Γιατί δεν έχεις αρκετό Traffic”!

Μην σου ακούγεται περίεργο! Από την στιγμή που το Remarketing/Retargeting έχει εγκατασταθεί και τρέχει χωρίς κανένα πρόβλημα, τότε ο μόνος λόγος για τον οποίο δεν έχεις την επιθυμητή απόδοση είναι επειδή δεν έχεις κανονικό “Traffic” στον ιστότοπο σου. Και θα στο εξηγήσω παρακάτω:

Ως γνωστόν η τεχνολογία του Remarketing & του Retargeting αφήνει ένα μικρό στοιχείο “Cookie” για 30 ημέρες, στον Broswer των χρηστών που επισκέπτονται την ιστοσελίδα σου. Αυτό το “cookie” είναι που κάνει όλη την δουλειά!

Μπορείς να το εξηγήσεις λίγο καλύτερα;

Ας υποθέσουμε ότι έχουμε δυο χρήστες! Ο ένας έχει το “cookie” σου(δηλαδή μπήκε μια φορά στην ιστοσελίδα σου) και ο άλλος όχι. Και οι δυο χρήστες μπαίνουν σε ένα Blog το οποίο προβάλλει διαφημίσεις τύπου Remarketing ή μπαίνουν στο Facebook/Instagram όπου θα πρέπει να δουν διαφημίσεις τύπου Retargeting. Ο πρώτος χρήστης θα δει την διαφήμιση σου, ενώ ο δεύτερος όχι. Είναι τόσο απλό!

Τι πρέπει λοιπόν να κάνω;

Να γεμίσεις τους χρήστες του Ίντερνετ με το δικό σου “Cookie”, με τον φθηνότερο δυνατό τρόπο. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι πρέπει να φέρεις κόσμο (κοινώς: Traffic) στον ιστότοπο σου με το χαμηλότερο δυνατό κόστος (<0.07 cent/clik), και μετά άσε το Remarketing να κάνει τα μαγικά του.

Πως μπορώ να τραβήξω κόσμο με χαμηλό κόστος;

  1. Ο πιο συνηθισμένος τρόπος πλέον είναι τα Social Ads. Κάνε 2-3 δημοσιεύσεις στο Facebook κάθε βδομάδα και “χτίσε” πάνω σε όλες σου τις δημοσιεύσεις από μια διαφήμιση.
  2. Κάνε συχνά – αλλά όχι πολύ συχνά – διαγωνισμούς στα Social, και φτιάξε την “εφαρμογή” του διαγωνισμού μέσα στην ιστοσελίδα σου, ώστε να αναγκαστούν οι χρήστες να μπουν εκεί για να λάβουν μέρος στον διαγωνισμό.
  3. Εάν έχεις ηλεκτρονικό κατάστημα, χρησιμοποίησε τις ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών. π.χ. Skroutz, Bestprice κ.λ.π.