Facebook Ads VS Google Adwords

Ίσως η πιο συχνή ερώτηση που ακούμε από τους πελάτες μας! Έχω ένα προϊόν ή μια υπηρεσία και θέλω να επενδύσω ένα ποσό στην διαφήμιση. Αξίζει να το κάνω στο Facebook ή στη Google;

Η απάντηση δεν είναι ιδιαίτερα απλή! Υπάρχουν παράμετροι και λεπτομέρειες που πρέπει να γνωρίζεις να για να απαντήσεις αυτή την ερώτηση! Ας δούμε λοιπόν τα βασικά χαρακτηριστικά της κάθε πλατφόρμας και ας απαντήσουμε μετά.

Facebook Ads

  • Προβάλλονται κυρίως στα News Feed των χρηστών
  • Δεν χρειάζεται ιστοσελίδα
  • Χρειάζεσαι Facebook/Instagram Page
  • Στοχοποιούνται οι χρήστες με βάση το φύλο, την ηλικία, τη συσκευή, την τοποθεσία & τα ενδιαφέροντα

Google Adwords

  • Προβάλλονται στις αναζητήσεις της Google
  • Χρειάζεται ιστοσελίδα ή ηλεκτρονικό κατάστημα
  • Δεν χρειάζεται Facebook/Instagram Page
  • Οι χρήστες αναζητούν τις λέξεις κλειδιά που έχουμε ορίσει

Με βάση λοιπόν τα παραπάνω στοιχεία μπορώ να σας εξηγήσω την μεγαλύτερη διαφορά των Facebook Ads και Google Adwords.

Στην Google ο σημαντικότερος παράγοντας είναι πως οι διαφημίσεις προβάλλονται σε άτομα τα οποία αναζητούν αυτό που έχουμε να τους προσφέρουμε (π.χ. όταν κάποιος αναζητήσει «Επισκευή laptop» δεν θα εμφανιστεί η διαφήμιση μας για «Κατασκευές Ιστοσελίδων», αλλά θα εμφανιστούν διαφημίσεις 3-4 εταιρειών που όντως επισκευάζουν Laptops). Έτσι λοιπόν ανεβαίνουν πάρα πολύ οι πιθανότητες για τον χρήστη να βρει την εταιρεία που ψάχνει!

Σε αντίθεση το Facebook δεν έχει (ακόμη τουλάχιστον…) «γενική» αναζήτηση, μπορείς δηλαδή να αναζητήσεις μια εταιρεία με βάση το όνομα και όχι τα Keywords που χρησιμοποιεί. Για αυτό το λόγο όταν στήνουμε μια διαφήμιση στο Facebook επιλέγουμε τη στοχοποίηση (π.χ. Αν έχουμε μια εταιρεία που πουλάει προϊόντα σχετικά με ποδηλασία, τότε η στοχοποίηση μας θα είναι κυρίως σε άντες από 25 έως 45 χρονών, που ζουν στην Ελλάδα & έχουν σαν ενδιαφέροντα την «ποδηλασία» και τα σχετικά της). Ψάχνουμε δηλαδή τους χρήστες που πιθανόν να ενδιαφέρονται για αυτό που προσφέρουμε!

Το συμπέρασμα που παράγουμε από όλα τα παραπάνω, είναι πως και τα 2 είναι απαραίτητα καθώς πρόκειται για μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση marketing και πωλήσεων.

Σίγουρα υπάρχουν εταιρείες στις οποίες τα Google Adwords έχουν πολύ μεγαλύτερη απόδοση αλλά και εταιρείες (κυρίως Fashion) όπου τα Facebook/Instagram Ads είναι το δυνατό τους Marketing Tool!

Μην διστάσετε να πειραματιστείτε και να ερευνήσετε τις διαφημίσεις σας! Όταν καταλήξετε στο σωστό αποτέλεσμα είναι σίγουρο ότι θα σας το ανταποδώσει και με το παραπάνω!