Αυτόματα Email ενός Ηλεκτρονικού καταστήματος

Όλοι μας γνωρίζουμε ένα μεγάλο μέρος “αυτοματισμού» που μας προσφέρει πλέον το Ίντερνετ και πιο συγκεκριμένα η ιστοσελίδα μας ή το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Και λέγοντας στο σημερινό άρθρο “αυτοματισμός” εννοώ τα email που στέλνει αυτόματα το eshop σου, στους επισκέπτες του.

Σήμερα λοιπόν θα σου περιγράψω ποια email στέλνει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα σε έναν χρήστη/πελάτη και θα σου αναφέρω μερικά ακόμη με πολύ μεγαλύτερη σημασία & ουσία που κατά πάσα πιθανότητα δεν γνώριζες καν ότι υπάρχουν.

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά:

Order Notifications
Εδώ ο καθένας γνωρίζει τι email στέλνει το ηλεκτρονικό του κατάστημα για κάθε αγορά που ολοκληρώνεται. Δεν θα τα αναφέρω γιατί διαφέρουν ανάλογα την εταιρεία.

Newsletter Subscription
Με κάθε νέα εγγραφή χρήστη στο Newsletter, ένα αυτόματο email πηγαίνει στα Inbox του. Φρόντισε να είναι καλοσχεδιασμένο και ουσιαστικό, γιατί είναι η πρώτη πόρτα επικοινωνίας που ανοίγει ένας χρήστης με το ηλεκτρονικό σου κατάστημα.

Newsletter Campaigns
Αυτό λίγο πολύ το γνωρίζουν τα Ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα και το χρησιμοποιούν. Για το “Newsletter” θα ακολουθήσει ειδικό άρθρο που θα εξηγεί στρατηγικές και τακτικές! Αναφέρω απλά, για να του δώσω την κατάλληλη βαρύτητα, πως βγήκε #1 Marketing Tool 2016!

Ας μπούμε τώρα λίγο πιο βαθιά:

Product Retargeting Email
Ενθαρρύνει τον χρήστη να ολοκληρώσει την αγορά του, προβάλλοντας του στο email τα ίδια προϊόντα που είδε στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Πολύ σημαντικό να αναφέρω πως δε χρειάζεται ο χρήστης να έχει κάνει εγγραφή ή να μας έχει δώσει το email του. Η τεχνολογία που χρησιμοποιούμε στην WebPlanners για email Remarketing, ανακαλύπτει τα email των χρηστών αυτόματα από τον Browser που χρησιμοποιούν, μέσω των Cookies!

Abandoned Cart Email
Ενθαρρύνει τον χρήστη να ολοκληρώσει την αγορά του, αν αφήσει προϊόντα μέσα στο καλάθι του. ( Με ένα “έξυπνο” κουμπί που τον επαναφέρει στην ιστοσελίδα με τα ίδια προϊόντα μέσα στο καλάθι)

Abandoned Cart Series
Μια σειρά από email προκειμένου να ολοκληρώσει ο χρήστης την αγορά του. (π.χ. Το πρώτο αυθημερόν, το δεύτερο μετά από 3 ημέρες και το τρίτο μετά από 1 εβδομάδα μαζί με ένα μικρό κουπόνι έκπτωσης 5% ή 10% αναλόγως την παραγγελία και το προϊόν)

First Purchase
Ένα email καλωσορίσματος για κάθε πελάτη που κάνει την πρώτη του αγορά ( Εδώ συνηθίζεται να υπάρχει επεξήγηση πολιτικής σε θέματα που αφορούν άμεσα το πελάτη π.χ. Κάθε πότε θα έχει έκπτωση, ή αν στα γενέθλια του δικαιούται έκπτωση 5% κλπ)

Specific Product Follow-Up
Ζητάει από τον πελάτη που έχει αγοράσει ένα συγκεκριμένο προϊόν, να αφήσει ένα Review. (Συνήθως μετά από 10 μέρες στέλνεται αυτό το email για να έχει προλάβει ο χρήστης να παραλάβει και να χρησιμοποιήσει λίγες μέρες το προϊόν)

Customer Re-Engagement
Γυρνάει τους πελάτες που έχουν καιρό να κάνουν αγορά ξανά στο ηλεκτρονικό κατάστημα (π.χ. Πελάτης που έχει πάνω από 3 μήνες να κάνει αγορά, λαμβάνει ένα email με έναν εκπτωτικό κωδικό 10%)

Special Days – Birthdays
Τι είναι καλύτερο από το να θυμάται κάποιος τα γενέθλια & τη γιορτή σου; Μα φυσικά να σου κάνει ένα δώρο! Ένα email με έναν εκπτωτικό κωδικό είναι ότι πρέπει.

Νομίζω πως σήμερα πήρες μια ιδέα ενός ολοκληρωμένου ηλεκτρονικού καταστήματος & έμαθες μερικά κόλπα που εφαρμόζουν τα επιτυχημένα eshops. Κάλεσε μας στο 211 1018 179 ή στο 6973 55 2429 για να μάθεις περισσότερες λεπτομέρειες για τις «Premium Υπηρεσίες της WebPlanners»

Η συμπλήρωσε την παρακάτω φόρμα και θα έρθουμε εμείς σε επικοινωνία μαζί σου άμεσα:

Leave a Reply